01.16

Heej igen det är typ tredje inlägget idag men spela roll har lust att blogga :)


Jag sitter i min säng med datan i knäet och bloggar är inne på bdb och sånt :)
Och jag längtar jätte mycket  till imorn för då ska jag nämligen till sälen med linn, vi ska vara där från fredag till söndag på lördagen ska vi ut på äventyr för vi ska typ på turridning uppe i fjällen :D det kommer att lbi mysigt :D


Men iaf imorn klockan halv 7 kommer en snickare komma ich typ byta min dörr det kommer bli jobbigt:(

Jag som hade tänkt att var uppe sent men då ska man bli väckt på tidigt också :S


Men jag vill att ni ska kommentera det behöver inte alls handla om mitt inlägg :P

Typ som linns kommentar den har ni väll läst?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0