Hemma från sälen!

Heej allla !

Nu är jag hemma från sälen:)

Skönt att få komma hem, Jag och linn är så jäkla bäst på att komm på dikter hahah!!

Här är dikten


du ärsom ratten på min cykel, jag tror jag hittat min nykel du är som tavlan utan ram, jag tror jag vill ha en kram Du är himlen på min jord, ja jag hittar inga ord Jag kysste dig i fjol, när jag hade min röda kjol När jag cykla på min cykel du vet jag hitta ju min nyckel Jag blir så himla kär när jag är i skogen och plockar bär Du är kärnan i min hjärna du är handen på min arm, ja du är min enda charm du är huvet på min kropp, ÅÅ jag vill ta dig på din snopp Det ända jag vill säga är att få dig att förstå , att vad som än oss händer så kommer jag älska dina tänder<3
/Nicole pch linn :D


hahah den är bäst !


Nu sitter jag iaf och pratar med linn :D kulkul!
Imorn blir det gymmet med linn  och lisa :D <3
Skoj !

Bloggar mer sen hej då / Nicole !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0