Kul dag:D

Heej alla !

Idag vakna jag jätte bra yes liksom jag har klarat att vända tillbaks mitt dygn :D
Iaf idag var jag med hanna på förmiddagen vi hade allmänt kul vi baka muffins mmm..jätte gott<33
Sen satt vi vid datan:)


Senare ikv blire sara o hanna det ska bli kul, man vet ju aldrig var vi hittar på:D

Älskar er ! hanna o sara<3<3

Hanna det här blir sista kvällen på terminen:( kommer saknar dig <33<3
Vi kommer inte träffas på nästan hela året <3 Det gillar man inte!

Sara vi träffas ju i bussen !<33
O i skolan som börjar snart! neej!

Det sak bli kul att träffa alla igen :)<3
men skolan ska inte bli kul !<3

Det blir ingen talang för mig..Jag har tänkt på vad sara sagt och hon har rätt det är ett töntigt disco:)
Med typ bara massa 96or..

Så ska nog hänka på saras sida ist :)
Det låter och är mycket roligare att festa:) särskilt med henne o hanna<33

Men Linn o lisa ska dit o ni verkar tycka det är kul där :) och det är ju roligt för er men det var inget för mig<3 var inget drag i det hela <3

MenMen!


Nu ska jag gå o måla mina naglar :D
Jag drömde värsta heska drömmen att alla mina naglar gick av! jag vart jätte rädd när jag vakna :) haha<3



LÄngtar till ikv det var så länge sen!

HAr ju vart med lisa hela sommarn har inte haft tid för er men nu är hon med linn så då passar jag på att vara med er! <3<3<3<3<3<<3<3<3<3333



Men ska blogga mer sen hej då !<33
/ Nicole




Kommentarer
Postat av: sara<3

hihi, söt du är.. :) <33

2009-08-13 @ 21:15:43
Postat av: sad

ja 96or är ju jättesmå 1 år yngre än dig -.-

2009-08-13 @ 23:29:22
Postat av: Hanna

älskar dig med ! :) det är bara att du slår en pling så ses vi direkt , hahah ! :) <3 vi kommer träffas fast jag flyttar .



pusss på dig älskling <3

2009-08-16 @ 20:04:35
URL: http://prickigflagga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg jävla köttbulle :o Du tror du är cool men lisa är tjack

2009-11-12 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0