Leta! Tagga! Packa!

Heej igen :D


Jag känner att jag verkligen kommit igång att blogga igen det är typ det ända jag gör när jag startar datan hahah <333
Nu har jag iaf äntligen vaknat ni vill inte veta vad klockan är...jag sitter i min säng och pratar med linn på msn, vi taggar upp varandra inför sälen :)

Det ska bli grymt skoj<3

Iaf så har jag tappat bort min grej som man laddar in bilder till datan från mobilen så jävla irreterande!
Vill ju liksom ladda in lite bilder, för hur kul är det att bara läsa massa text hela tiden för man brukar ju äsga att en bild säger mer en tusen ord :)<3

Jag sitter också ch lyssnar på lisas jäkla låt som hon spelade om och om igen igår hahah den började faktist bli bra tillslut <3

Ska nog packa lkite nu ska snart åka till sälen! :D



Den som kan och vill får gärna göra en design till mig <3
Ni kontaktar mig antingen genom bdb: Niiicccooo eller msn: [email protected]

Men nu ska jag nog leta lite mer efter den där saken<3

Hej då ! / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0