LINNS KOMMENTAR<3

Jag sitter här i min säng och pratar med linn i telefon och då får jag en as lång kommentar av henne på bilddagboken hahaha fyfan asså den var sjukt bra <33 här kommer den:P



AV: LINN CARLSSON

ja asså fyfan va tråkigt!!! det liksom suger ja fattar typ inte hur man orkar med den dära banan pyrén asså ja fattar inte vem som vill gå i skolan som står öh varet är skolan den är väll typ runt husknuten på andra sidan av tjosanvägen? ja vi säger så föresten mi mormors mor bodde på tjosanvägen 94 för 100 år sedan hon va 94 år gammal då och hade en katt som hette jesper, på tal om jesper det har ju kommit en ny gorilla på ett zoo i tjosantrosan stan ska vi åka och kolla på den ? på tal om att kolla ja börjar se lite dåligt.. fasst inte så dåligt som ditt hjärta är det är väll tutr annars skulle jag ju inte se så bra men men jaja på tal om jaja varför skriver man det *host* hursäkta mig jag satt i halsen jo oj asså varför hostar man liksom helt onödigt ? kan man inte bara dö och låta det man hostar stanna kvar? tänk om man är ett emo som vill ta självmord och stoppar en banan i halsen , då funkar det ju inte ? VARFÖR SADE GÖRAN PERSSON? JO FÖR ATT MAN HOSTAR! AHHHH *host* förlåt på tal om att förlåta har du blivit förlåten? det har jag iaf en gång för länge sen bodde jag i ett hus i IRAQ ja hade en mor som hette gissa och en far som hette tyst och när alla satt vid matbordet och så sa gissa. vem vill prata? då sa tyst : JAG VILL ! då sa hon ah TYST! och han slutade prata. . . då tänkte han ååååhhh vad ska jag göra hela mitt liv är krossat ja kommer laldrig kunna prata då tänkte han.. MEN! ja kan ju ta självmord! och stoppa en banan i halsen! ,, han gjorde det och han tyckte att han äntligen hade en chans att få ro! MEN HELT PLÖTSLIGT började han att hosta ! liksom * AH * hata hosta! pusshej ja asså fyfan va tråkigt!!! det liksom suger ja fattar typ inte hur man orkar med den dära banan pyrén asså ja fattar inte vem som vill gå i skolan som står öh varet är skolan den är väll typ runt husknuten på andra sidan av tjosanvägen? ja vi säger så föresten mi mormors mor bodde på tjosanvägen 94 för 100 år sedan hon va 94 år gammal då och hade en katt som hette jesper, på tal om jesper det har ju kommit en ny gorilla på ett zoo i tjosantrosan stan ska vi åka och kolla på den ? på tal om att kolla ja börjar se lite dåligt.. fasst inte så dåligt som ditt hjärta är det är väll tutr annars skulle jag ju inte se så bra men men jaja på tal om jaja varför skriver man det *host* hursäkta mig jag satt i halsen jo oj asså varför hostar man liksom helt onödigt ? kan man inte bara dö och låta det man hostar stanna kvar? tänk om man är ett emo som vill ta självmord och stoppar en banan i halsen , då funkar det ju inte ? VARFÖR SADE GÖRAN PERSSON? JO FÖR ATT MAN HOSTAR! AHHHH *host* förlåt på tal om att förlåta har du blivit förlåten? det har jag iaf en gång för länge sen bodde jag i ett hus i IRAQ ja hade en mor som hette gissa och en far som hette tyst och när alla satt vid matbordet och så sa gissa. vem vill prata? då sa tyst : JAG VILL ! då sa hon ah TYST! och han slutade prata. . . då tänkte han ååååhhh vad ska jag göra hela mitt liv är krossat ja kommer laldrig kunna prata då tänkte han.. MEN! ja kan ju ta självmord! och stoppa en banan i halsen! ,, han gjorde det och han tyckte att han äntligen hade en chans att få ro! MEN HELT PLÖTSLIGT började han att hosta ! liksom * AH * hata hosta! pusshej





hAHH DEN Ä SÅ BRA ! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan dom "stora" bloggarna, så kan väl jag oxå ?



Jag driver en blogg där jag skriver om allting som kommer i min väg. Jag tänkte dock då ha en liten frågestund, så kom igen vännen. Ställ vilken fråga du vill =)



Kram

2009-08-07 @ 01:01:19
URL: http://thesecretlifeofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0