Vakna, Rida, Gymma<3

Heej alla !


Igårkväll så fattades många beslut :)
TAck lisa för att du stötta mig <33

Jag hade också väldigt intressanta samtal med sara<33

Iaf idag vakna jag eller jag blev väckt av erika halv 12 gud vad arg blev hahah <3
Sen somna jag om och blev väckt av pappa typ halv 2 vart lite stressad åt frukost bytte om och åkte tillstallet sen jag åkte jag till örsta och hoppa !

Skönt att komma igång igen<3
Det gick iaf jätte bra, efter det åkte jag till stallet släppte ut barre i hagen och hörde lite oska<3
Nu sitter jag här i ridkläder och ska ta mig en iskall dusch det sk bli skönt!

Sen ska jag nog åka o gymma med linn o lisa:)
Jag ska visa dom lite runt på gymemt haha nej skoja !

Efter det blir det nog att vara med lisa<3


Bloggar mer sen efter jag gymmat

Hej då / Nicole




Kommentarer
Postat av: linnn

jasså så ja får inte vara med efetr ;)

2009-08-10 @ 17:54:34
URL: http://linncarlssn.blogg.se/
Postat av: philip

gymma är roligt

2009-08-24 @ 08:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0