A great day :D

Idag har vart en rätt soft dag. det började med att vi hade lucia i skolan och becca var för rolig! sen så åt vi bullar och lussekatter gott! sen så redovisade jag om hinduismen på so:n jätte nervös var jag asså jag darra som tusn i rösten haahha icke good. sen så åt vi, efter det hade vi no och mitt och amandas hus är för rakt haha! jätte snyggt äre hah! sen sluta vi kl.14.00 soft! då åkte ja hem till linn vi dansa lite på hennes rum och så satt vi lite vid datan sen typ vi halv 4 så tog vi en buss in till stan, för linn skulle shoppa lite. och o jag hade haft mer pengar så skulle jag också gjort det men nejnej. och jag har värsta träning värken i magen det gör jätte ont när jag skrattar så det är helt omöjligt att vara medlinn då aahhah!<3 nästa vecka ska ja klippa mi´tt hår kort för hela håret är typ jätte slitet! så jag måste klippa bort en bit, och johanna färgar ju håret brunt idag det ska bli spännande att se<3ikv då blir nog data juste det är idol nu final! det måste jag se! sen blire data hela natten lång hhaah! men vi hörs imorgon pusss!<3




ÄlskarDigLinn <3
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0