frisk, o skola-.-

hej alla! ;)

NU är jag äntligen frisk! :D jag vart frisk i måndags, hela veckan hittils har vart sämst liksom det är skolan vad förväntar man sig !:s iaf idag red jag, fett stolt för jag ahr typ inte ridit åp en hel månad:S nu har man då nyss kommit hem från saris aris ;) vi har gjorta massa sjuka saker hhahah! filmer o skratt asså jaa <3 nu lyssnar jag på hennes låtar ;) trough and trough! hahahah! fett bra! men ikv blire ingen tv ska nog närd alite framfrö datan ikv :)

imorn blire att dra till skolan igen -.- men efeter ska jag städa mitt rum o plugga lite skola! assåd et är jäkligt mkt grejer man ska kunna nu asså står inte ut!!!:O men vad gör man itne för ett bättre liv längre fram..-.- nui ska jag nog ta en skön dusch! länge! så jäkla skönt att duscha asså! man blir dels fräsch efteråt dubbelt upp bra liksm :)
i helgen blir det att dra till sälen, någon som har lust att hänka?:D kommer bli fett tråkigt själv..-.-
men kanske åker några åk i backen för det är snö där nu fett bra :) saknat skidåkningen ! men nu kommer den säsongen igen :) älskart! nu har jag inte så mkt mer att skriva vi hörs väl imorn :) eller ikv :D <3 man vet aldrig vad som händer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0