Linn idag :D

Idag så följde jag med linn hem, vi satt lite vid datan sen så klcokan 3 ungefär tog vi bussen till stallet och då red hon lite och så pyssla vi om alla hästar som fanns typ ahah. jaa sen när vi kom hem så upptäckte linn att hon glömt sin fina nya väska i stallet. när jag kommer hem så blire att åka till mitt stall-.- hoppas mamma fixat det! sen blire väl att äta nå gott o sen data hela natten lång haha.

helgen var soft fre-lör så gjorde jag absolut ingenting skönt! sen på söndag så var jag med sara vi drog in till stan med hanna vi skulle träffa en kille men han våga inte komma hahah, sen har man ju då fått reda på lite dåliga nyheter hemma men det är inget jag vill prata om. men iaf thats life :)

nu är linn klar i duschen så nu ska vi väl äta antar jga för linn sa nyss : äru hungrig?..
 så hejj då :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0