Nice night girls<3

Hejj!

Igår så firade linn sara o hanna mig det var jätte kul vi hade så trevligt så det börja emd att linn kom hit då satt vi vid datan lite sen så kom hanna ockås efter en stund då fick jag känna lite på paketen haha kunde absolut inte gissa vad det var, men sen när jag öppnade så fick jag örhängen och en tröja tröjan var inte så jätte fin haha men det var tdligen meniingen att den inte ksullle det heller för dom berätta vart dom köpte den o då hade dom köpt på en second hand butik ahahah för 35 kr hhaha! lite kulm så den hhamnar väl i soptunnan hihi. sen så kom dom med ett till paklet ett stort och då låg det en jätte snygg väska där <3

sen så åkte vi hem till hanna vi möblerade om hennes rum det blev jätte fint sen ¨åt vi popcorn o drack colla o dunka musik verkligen ahah jätte kul vare! efter vi vart hos hanna så åkte jag o linn hem till mig och då monterade vi upp mitt nya skrivbord det är jag jätte nöjd med<3 Tack för allt tjejer älskar er <3

Idag så ska jag o linn åka till marieberg jag ska köpa smink och lite grejer sne ska jag nog köpa lite julklappar till mamma ppappa o brorsan. Dessutom ska jag klippa bort allt mitt slitna hår det kommer bli jätte kort :S:S:S jätte nervös är jag..

Ikv blire nog att slappa framför datan sköänt! med lite lugnt <3
Men nu ska jag dra då rå <3 hej då <3



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0