Sälen :D

HejHej alla :D

Nu så är jag i sälen, med linn :) bliresan hit var jätte rolig haha linn är för rolig. vi såhär typ gjorde som en rytm med händerna sen så blev det fel takt dås skrek linn teknsikt fel! och sen av misstag smällde hon till sin coola så det small i hel bilen och locket flög iväg. vi har fortfarande inte hittat det. linn mådde även lite dåligt i bilen så hon tog en liten paus. igårkväll då när vi kom fram så tittde vi på idol. sen skulle vi tittat på en skräckfilm men vi fastna vid datorerna ist. jag o linn är för elaka asså ni ska bara veta hahah!<3 idag då så åt vi french toast till frukost jätte gott vare. nu snart så är linn snart klar med att göra sig i ordning så ska vi gå ut o ta massa kort ute i snön. sen ska vi titta på skräckfilmen. och ikv blir det att åka hem igen.. det som är så kul här :) bilderna som vi tar klommer ut på bloggen imorn tror jag. nu har jag inte så mkt mer att skriva vi hörs ikv när vi är påväg hem från sälen :( hej då :D !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0