Shopping!

HejHej!

Igår som sagt var ju jag o linn på marieberg, vi shoppade lite grejer Linn shoppa: Örhängen, Julklapp till hennes mamma
Jag shoppa:
- Fonduation
- Eyeliner
- puder
-mössa
- julklapp till pappa
- julklapp till mamma

Ja det köpte vi. Sen när vi var på marieberg så skulle vi köpa två cheeseburgare och två "vatten" på donken och då när vi fått det så tog vi coola ist för att slippa betala men sen såg domd et haha så dom ba hörni ni måste betala för det där..hahah så då fick vi betala ändå:( Sen så vare ju försdta gången linn skulle handla med sitt bankkort så hon ba: vilket håll ska jag dra åt? hahaha. Och sen så fick hon en lapp hon skulle skriva på haha hon ba: vad ska jag skriva? jaa du linn<3 sen åkte vi hem då åkte ohn hem till sig o jag mig då när jag kom hem så  åt jag pasta med kyckling och grejer. sen klädde vi granen mysigt<3 Efter det så satte jag mig vid datan o slappa sen gick jag o la mig typ vid 2.
Och idag så vaknade jag klockan 12.13 då åt jag frulle gott gott! sen så ringde jag sara hon sov fortfarande så jag försökte väcka henne men nu är hon uppe o påväg till mig. Och förresten så ska det komma en ny häst till stallet idag en islandshäst. Det ska bli spännande att se<3 Men nu ska jag kläpå mig innan sara klommer så hej då <3



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0