torsdag,17/12 - 09 16.25

Jaa idag så har jag vart i skolan där hade vi hemkunskap o då fikade vi gott gott och gjorde peppakakor. sen hade vi typ idrott asså typ ingen var ombytt så man satt typ bara där. efter det gjorde vi blommor på enheten för vi ska tydligen sälja dom, ajg ahr inte sålt en enda haha palla, sen påväg från bussen så hör man skynda dig nicole! då skriker mamma o säger att hästarna ahr rymt så då blev det att åka till stallet och då hade sara som tur va redan fått tag på dom <3 så nu sitter jag här i min säng o dricker colla och mormor o moster är här dom ska göra massa julfika och fira mig :D

Imorn längtar jag<3 för då ska Linn,Sara o hanna fira mig :D det kommer bli bäst <3 liskom en kväll med dom bästa vad slår det<333
På lördag blire att klippa sig, på söndag blire shopping med linn :D



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0