usch på dagen!

IDag har vart en riktigt dålig dag!
den börja med att ajg försov mig o vakna kvart över 7. sen på skolan så vare nationella prov i engelska, man ba tjena vad kul-.- sen hade vi matteprov direkt efter och då så kommer annika och anklagar mig förfusk fan heller! asså jag hatar annika! jag fick ögon kontakt med johanna o helt plötsligt ahr jag skrivit av hela johannas test:O HATAR HENNE!!!!! sen efter skolan var dan rätt okejb jag gick in på facebook och lira lite ;) mens en så bestämde jag o linn att vi skulle prata med varandra hela tiden medans hon red o då tänkte jag att jag kan också rida "tsm" med linn. men sne när man kommer till stallet dårå så säger linn när jag ringer henne att hon inte kan prta med mig för hon ska prata med emmy för det var tydligen nån där. så då hade ju inte jag nån rid lust så jag red i ca 10sek sen tog jag in barre i boxen o åkte hem snacka om att slösa bort en hel dag:O för nu är klockan halv sex o jag ska snart hoppa in i duschen. sen blire väl data hela kvällen-.-

Men imorn ska jag vara med linn hoppas vi på.. och om vi sk avara så ska vi förmodligen sitta vid datan ;) haha!
men vi höres;)






/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0