Söndag

Idag Vaknade jag upp hos lisa...vi hade en kul natt kommer lite bilder på det senare. sen så red jag ut med hanna i ett jätte härligt väder :D Nu så sitter jag här vid datan och intehar nå liv  :D nu kommer det bilder från gårdagen och idag :D'

                                         Hanna och jag på uteritt!:)
rtu



                              Härligt väder!
sol




                                     Sen hoppade vi lite! :) hanna<3
Vindur       hanna



                                 Jag hoppade också :)
Jag och Barren



                 Innan vi åkte till stallet så busade rocky och thyra lite :)
rocky och thyra




Thyra och rocky





Thyra och rokcy


Nu kommer gårdagens bilder !


                              Jag och Torsten= Polare!!!!!!!
Torsten och jag


 efter att jag och torsten blivit polare så åt lisa och jag en härlig middag! :)
Mys




                                     Sen titta vi på melodifestivalen :D
Chips o Popcorn






Sen så sprang torsten bort så vi gick ut typ i mitten av melodifestivalen
O leta i typ 1 timme men vi hitta honom inte :(

Men sen så hitta hennes pappa torsten typ hmma hos mig :)






Nu var det slut med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0