Massa bilder

Hejsan på er! :)



Jag vet att jag inte bloggat på länge men jag har typ inte haft nån tid för data senaste veckan :S


Iaf så kommer det lite allmänna bilder bara sådär liksom sånna som man bara måste ölägga ut och sådär bilder :S
Iaf så lägntar jag tills imorn för då äre tjejkväll med brudarna kolla in min blogg imorn kväll alltså den 28 mars så får ni se galna bilder :d




           JAg :D
Jag :d



 Var på gustafsvik i helgen med amanda :D
Gustafsvik


                   Jag igen :)




      Jag som blondin ;)





Saknar tiden med dig fattar inte hur du kunde såra mig så! Vill inte ha det så här klarar mig inte utan dig snälla prata med mig ! :'( <3333<3333




 Saknar sommaren vill dit igen snälla ta mee mig längtar !<33333 sommartiden med dig var för härlig :D:D:D<3<3<<3333




 Vill ha sommar !<333333333333





 LIsa du är den bästa människan som finn! <3333 Om du bara visst hur mycket jag älskar dig !
vi är som gjorda för varandra vi förstår varandra sitter nästan i samma situationer asså shit vad du är bra du är bäst Lisa
!<33333 i love you lisa<3<3<3<3<3<3




 Jag som blondin och mina cp läppar :O :)







Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder men imorn kväll alltså den 28 mars då ni då kommer det bilder :D

Kommentarer
Postat av: lisa:)

du är fan bäst nicole! ingen som slår dig! de ska alltid vara du & jag, ingen kan nånsin ändra på de!<3 vi förstår varan precis, och jag finns alltid här för dig!<33 jag älskar dig meeest!!<333333333333333

2009-03-28 @ 12:02:51
Postat av: lukas

när kmr bilderna från sälen?

2009-04-13 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0