fortfarande sjuk!!!:S

asså hur länge ska man behöva var sjuk:O gillar inte det här ! 
idag har jag itne gjort nånting som tur är, är linn också sjuk:) hon håller mig sällskap haha igår kväll var b'st hon berätta två sagor en handla om en hjärna som blev större en unviersum och den andra handla om att det var några som skulle hitta ett land o den person hade en karta till sitt rumhaha aja linns o min humor slår allas!!<333 äslakrej<3

Ikv äre idol:) woohooo!-.- asså den här veckan har vart jätte tråkig jag är helt uttråkad!!
nu harj ag inge mer att skriva för dagen är sämst!! hej dååå!!<3



bildbrist :S::SS
/N

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahah :D ja är inte sömntuta :D eller jo:D<3

2009-12-01 @ 21:14:26
URL: http://liinncaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0