Igår kväll<3

Kvällen igår va nice haha jag linn o hanna träffa alexander o måns <3 Vi åt först pizza i pizzerian;) sen gick vi till byggdegården där småungarna hade disco haha kul! hanna börja bråka med sin brorsa. O alxander vet jag inte vart han tog vägen han sa att han gömde  sig men jag tror nog han tappa bort isg ;) haha <3 sen så gick vi in till mi8g fett jobbiga va dom då! dom skulle pilla på allt man ba: åhh!! låt lbi! typ ahah <3  sen gcim vi ut igen för dom vart för jobbiga ! <3 då gick vi till byggde gården igen haha sen va vi däår en stund sen åkte dom hem då gick jag o linn o hanna hem o fika lite o linn lekte med maten ahaha! <3

sen skulle hanna ta en buss hem men haha vi somna så¨hon åkte hem idag ahah <3 linn åkte också herm idag <3 nu sitter jag här o blogagr lite lyssnar på musik o har jätte mysigt <3

ikv kommer elin o ebbe fett länge sen <3 det ska bli kul<3
nu ska jag fortsätta med det jag gör hej då <3





Kommentarer
Postat av: Linnn :D

2009-11-07 @ 12:16:09
Postat av: Linnnn

oj jag skickade ett tomt hahah sjukt rolig dag/natt :D

<3

2009-11-07 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0