:D

Igår så var ajg och sara på marieberg fett nice!<33 jag köpte ett par skor som är skit snygga! tycker jag iaf;)
sen på kvällen åkte hon och jag till hanna, där hände det mycket haha!

när vi skulle åka moppe så¨dog den efter två meter typ hela tiden ahah! skit skoj hade vi iaf! <33 sen vart det att gå in o titta på två rysare trodde jag skulle dö fett läskig vare!<33 haha hanna lillebrorsor typ gömde sig bakom kuddarna haha smått skoj! <33  sen åkte jag hem då vart det att gå ut o gå med lisa vi prata om massa saker<3 hon tyckte jag verkar lite flummig ahah ;) <33


sen kom jag hem då låg jag o smsa :) sen tog pappa min telefon :( fettarg jag blev!

idag så vakna jag hahah halv 2 haha inte stolt!<3  åt french toast till frukost fett gott!  nu sitter jag här och väntar påatt lisas farfar ska åka hem så hon och jag kan hitta på nåt!

Någon som vill träffas förresten :) <33

Imorn blir det nog att vara med lisa också!<<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0