<33

I måndags så Var jag och linn efter en  lyckad kväll på skumparyt<33<333
Vi red ut på daagen och sen så satt vi vid datan en stund <3

Sen på kvällen så kom hanna :):):)n ! <3333333333 Vi satt vid datan en halvtimme sen drog vi ut för att träna ;) <3 den första km så gick vi raskt <3 sen joggade vi resten alltså 5km till;) <33 Jag avr helt slutkörd när vi kom hem haha-.- inte joggat på as länge <33 Men skönt att komma igäng igen <3  När vi kom hem så strechta vi och titta på hollywoodfruar ahh! fyfan avd jag hatar dom, de är ju helt körda i huvet ju ! hah !

Sen nästa dag på tisdagen asså så gick jag till skolan och det var ju rätt normalt-.- tråkigt dårå.. Sen efter det så ringde jag hanna så drog vi ut och jogga samma rundfa igen och den här gången avr jag inte alls slutkörd jag ahde faktist fått bättre kondis ;) <33
Sen titta vi på idol tsm sen drog hon hem <33

Nästa dag på m,orgonen asså på onsdagen. Så gick jag upp kände mig lite krasslig sen när jg hade ätit frukost och skulle gå o lämna tallriken kände jag hur jag började snurra asså jag blev jätte yr och mådde jätte dåligt så då byte jag om igen och gick o la mig i sängen<3 Sens ega jag hela den dagen<3

Och idag så är man ledig men jag mår fortfarande dåligt så blir inget kul för mig idag -.-.-.-.- hata sjukdomar!
så nu sitter jag här och chattar me dlite folk och gör nån svenska grej som ska in på måndag-.-

Lisa är fortfarande i turkiet<3 sakanr henne extremt <3

Sara o Hanna ni betyder <33

Nu ska jag plugga videare bye(L)<33



/ NICOLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0