Linn idag :D <3

Heej alla:D:D:

Idag när jag vakna mådde jag skit! Men linn ringde vid två ungefär tror jag <3 jag sa att jag mådde skti hon sa att hon undra ifall vi kunde vara då sa ajg att jag var sjuk så det gick ju inte men jag var jäkligt sugen <3 haha

men sen smsa jag hene o sa  att vi kunde va endå <3 så jag åkte till henne vi va<3 hela dagen <3
Nu har man kommit hem från henen sitter och pratar med henne på skype nu ;)  hennes data typ laggar ;) <33 hon sitter o tröstäter haha <33

imorn blire att vara med henne <333 :D:: hon ska sova här <33

Lisa är fortfarande i turkiet saknar henne <333 puuspårej<33

Men ska fortsätta prata med linn nu ye (L)


Kommentarer
Postat av: Linn

mensugpådiglillavänhatarejmenälskardigändå:)

2009-09-25 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0