15 april 21:50

HeejHejj :)
Idag så var skolan helt okejj, den började med slöjd jag målade en tavla. Efter slöjden hade vi idrott då skulle vi göra massa grejs. Sen vare pannkakor till lunch de va jätte gott :) På so lektionen fick vi tillbakla våra prov o jag trodde verkligen jag skulle få MVG men fick bara G, de va tydligen på ett helt annat sett så blev helt förvånad.
Efter skolan så hänka sara med mig, vi pluggade massa no! för vi har test imorgon! Sen åkte hon hem rätt tidigt då satt jag vid datan, tittat på lite film o fördrivit tiden. Ska snart duscha!
Och juste Imorgon blire mys kväll hos hanna :) Skulle egentligen varit fest men blev inställt, Så vi ska bara mysa Hon jag sara och Johanna :) kommer bli en kväll att minnas tror jag faktist! mkt bilder o så!
Och i sommar drar jag till USA i tre veckor då kommer jag blogga gärnet så då får ni fölkja bloggen kommer massa bilder från mass aolika parken sea world bland annat, mass ahajar o späckhuggare :)
Men nu ska jag duscha seeyaa!
/Nicole Gustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0