Veckokoll!

HeejHejj!
Veckan har vart nice,
Måndag: då var vi lediga för vi hade fortfarande på påsklovet, då var jag o lisa på marieberg o shoppa lite :) hon köpte ett linne o lite mer, jag köpte ingenting förutom en räkmacka o en cola på the coffe´s och en plattspray.
Tisdag: Då var jag i stockholm hela dagen med skolan-.-  vi kolla på wasa museét jätte kul var de-.- sen gick vi in i riksdagen o checka men sen fick vi lite fritt innan tåget gick så då shoppade vi lite. Sen när hajg kom hem klockan nio typ så fick jag fotmassage av pappsen, för jag hade gått hela dagen fett jobbigt.
Onsdag: Då bakade jag Kärleksmums efter skolan som vart jätte goda tyvärr tog jag inga kort på de. Men dom var fett goda iaf.sens att jag vid datan hela kvällen o sega <3
Torsdag: Hejhej sjukan-.-  hade fett ont i magen då så var hemma från skolan. rätt skönt ändå <3
Fredag: Hejhej nu äre helg o jag är jätte glaadd :D ! för fått höra suveräna nyheter, vi ska nämligen åka till usa i sommar men det bra med det hela var att pappas jobb betalar! så först ska vi till washington för pappa ska göra nåt där med sitt jobb så jag mamma o brorsan ska bo på lyhotell i fyra dar! fett kul!!  sen drar hela familjen i två veckor till florida!!  LÄNGTAR!
men iaf, idag har jag fett mkt lust på att åka ut nånstans o bara vara liksom asså inte festa utan ta en moppe elr nåt o bara dra ut ! o nu fick jag en idé kan fråga pappa o niklas om dom vill åka lite motorcykel med mig så kan lisa vara me dpå det också bra brb ska fråga de nu då
Pussss ses ikv <3 tror jag :P
/Nicole GUstafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0