I going to try !

heej! vet att jag inte uppdaterat förlåt! men nu har iaf linn åkt hem ;) hon sov hos mig måndag till tisdag :) vi hade jätte skoj :) på kvällen kolla vi skräckis o komedi :) ! haah<3 sen idag tog vi en picknick ute på fotbollsplan ahahhxD asså shit var så himlarns längesen! påmindes om allt vi gjort tsm! kanske blir att dra till liseberg med henne o chrille o nån mer :) ! vi får se :D Min mobil har sluta fungerat totally! så ska äntligen köpa en ny, haft min i snart 2 år ;O dags att bytaxD
funderar på den här :)
Xperia X10 Mini Pro
blir nog bra blir att köpa den i helgen :) så länge har jag en liknade gammal grej :P ahahaxD
men i hörs puss½

Kommentarer
Postat av: JULIA:)

fin blogg (:

2010-08-10 @ 20:06:05
URL: http://ypsilon.blogg.se/
Postat av: LINNN

de va busigt kul :D

2010-08-11 @ 12:03:45
Postat av: Zami

Jag vill också ha en sån mobil :o

2010-08-11 @ 23:58:37
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0