Jogging in my heart!

Heej! idag så har jag vart ute o joggat, det är så himla uppfriskande! asså jag älskar o jogga särskilt själv. för då har man musiken i öronen och man har jätte mkt tid på att tänka, asså springer gör man ju aoutomatiskt, så då äre som att sitta o bara tänka! och varje gång jag är ute o springer känner jag mig som en helt ny människa, inte bara hurtig utan liksom ja en helt annan människa,Det är så härligt verkligen att vara ute, särskilt när det inte är för varmt ute men ändå fint väder. så himlarns härligt ! ska ut imorn också o jogga på morgonen! sen ska jag vara med johanna :) hon har kommit hem från mariestad äntligen! :) men nu är klockan 2 på natten så kanske ska sova nu och vända tillbaks dygnet elr vad säger ni? ;) ! hare bra puusss ! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla gärna in min blogg och om du tycker att den är läsvärd så kanske vi skulle kunna följa varann på bloglovin?

Jag skriver mest om sex, kärlek, skönhet, tips och lite om min vardag och tankar. :)♥

2010-08-06 @ 11:20:06
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0