HejHopp!

Heej!

Vet att jag inte bloggat på ett ta men har inte pallat, har inte hänt så mkt dom senaste veckorna, elr jo jag ska lära mig åka snowboard ;) jag o linn på sportlovet vi kommer äga barnbacken haha! ska även upp till sälen på påsklovet med sara o hennes familj då ska vi också åka snowboard o lite skidor ;D

Idag fyller förresten sara grattis till henne<3
Vi ska fira henne på lördag:)
Idag blire marieberg med linn vi ska köpa snowboardboots o sånt där.det är även skola idag-.- vi slutar klockan tre. inge kul-.- men händer alltid nåt spännande ;)

Ska väl gå o göra mig i ordning nu puussssss bloggar mer ikv <3

hhahah skrattar åt bilden väldigt lyckafd ,)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0