Slut på dagen :)

HeejHeeej :D

jaa o linn var ju då som sagt på marieberg idag vi ´hade skit kul hahah :D vi snacka om allt möjligtmen roligast avr nog på coop forum ;) hahah i kylavdelningen, ah jag skulle ju då köpa snowboardboots men fanns inte i min storlek så ska beställa på nätet ist ;) ska även köpa en snygg hjälm :) Imorgon ska jag o linn först kanske träffa carl, längesen kan man säga!  sen så drar vi in till mariberg för att shoppa lite till så kul ju särskilt med linn ;)

På lördag ska vi fira sara :D ! hon fyller ju 15 år idag! asså shit 15bast! byxmyndig ;) grattis på henne igen ;)<3 ah då är ju linn o hanna med också <3 kommer masa bilder på det.

men nu funderar jag på att beställa dom drä grejerna då så bloggar väl imorn elr nåt ;) <3



PUuuusss hejj <3


JAG O LINN SOM ALLTID HAR KUL IHOP<3 ÄLSKAREJ<3


/N

Kommentarer
Postat av: LINNNN

ÄLSKAR EJ MED HEHEHE;DD;<333

2010-01-28 @ 21:53:50
URL: http://liinncaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0