Stan idag!

HeejHeej!


Hemma från sälen förresten :) Idag vaknade jag runt halv 11 då åt jag frukost sen åkte jag till stallet o red en sväng men det var astråkigt! sen när jag hade ridit klart hängde sara me dmig hem då hoppa jag in i duschen o så sen drog vi in till stan o träffa linn o hanna vi gick på stan lite och vi tog svängen förbi bigslick där pierca linn o sara naveln :) så nu har hela gänget navelpiercing haha! sen så fikade vi lite o så efter det drog vi hem till hanna o spela tecknet o hade skit kul ahahha! våran humor asså! sen titta vi på film, sen drog jag o linn hem till mig o åt och nu sitter vi vid varsin data o nördar haha :D Blir snart att titta på Room 1408 den äger! Vi hörs imorn då kommer Alexandra hit också fett länge sen <3 Ska väl fortsätta med mitt nördnade nu då hej då <3





/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0