Taggad :)

HeejHejj :)

i fredags så åkte jag o linn till marieberg igen ;) hon köpte en ny tröja o jag köpte tights o strumpor :) sen efter vi hade vart på marieberg så åkte vi hem till linn där åt vi pizza o sattvid datan :) sen vid typ halv 11 så tog vi bussen in till adolsfberg, där skulle vi träffa carl, och han skulle ju såklart krångla så vi gick mellan en bro o ett gult hus fram o tillbaka för ena stunden sa dom gå till bron , sen ba gå till huset men tillslut träffa vi dom då gick vi in till carl där satte han på värsta bög musiken haha, sen titta vi på nån sida med massa klipp o shit, sen åkte vi hem till mig :) då gick vi o la oss :) och nästa dag så satt vi vid datan o sådär sen slog vi in saras paket, och förberedde för niklas 18års fest.

sen på kvällen kom alla folk då och vi hade en bartender som gjorde fett goda drinkar , sen så ville ju niklas då att alla skulle dra asså jag mamma o pappa typ. så han hade huyset för sig själv så ajkg o linn drog till sara o fira henne hon vart jätte glad hon fickl: örhängen av mig :) "jojjo" av linn  och ett collage av alla tre hanna jag o linn sen fick hon nån boll osom svara på frågor o så fick hon sanning eller kopnsekvens elaka versionen ;) det kommer bilder på det sen ;)

sen efter en stund drog vi till niklas fest igen :) o där vare massa trevliga folk :) fast en del mådde inte sådär jätte bra de låg o krama toaletten.men det var nice där :D sen senare runt tolv drog vi hem till hanna men där vare inte såjätte kul vi rökte vattenpipa en jätte kortstund sen typ låg vi o sov i hannas säng så jag o linn drog hem igen :) då gick vi o la oss vi var fett trötta.

JAg är fett taggad på att ha en 15års fest i december då när jag fyller ;) med bartender o allt :D !

idag så har jag o linn ätit frukost o nu sitter vi vid datan o segar :) <3
och det var inte sådär jätte fräscht innan frukost för då hade rokcy typ käkat bajs eller nåt sen spydde han upp hela korven man baa blääÄ!!!

MEN BLOGGAR MER IKV BILDERNA PÅ SARA KOMMER OCKSÅ IKV :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0