29 Juli 14:38


Idag så har man fått upp hyllan, tv:n och en tv bänk som tvn står på, väntar bara på mitt soffbord som är slut för tillfället så det är bara att vänta. idag så är de ett perfekt väder till att träna lite allmänt för det är inte så fint väder så då kan man ju slösa bort dan med träning o sånt :) ! så det ska vi nog göra! jag ska börja med en ny grjej tänkte jag :P dagens fråga;) det verkar ju lite filurigt!
Så dagen fråga är då
vad tycker ni om att jag ska börja med dagens fråga?

/N

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej, söt du va! jag tkr dagens fråga verkar jätte bra om det är kloka frågor :) ! för då får du reda på andras åsikter ! jättebra förslag av dig!

2010-07-29 @ 14:49:32
Postat av: KAPTEN i landet ingenstans

Skulle du vilja hjälpa mig att vinna en tävling hos Nicole Sjöström? Här - http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-tidnings-tavlingen-1.html?_tmp=3725173ac3a9457c46bcb29fe80df0b115bf3ec3 gör du det, och jag är nummer fem. Skulle bli superglad om du vill det. ♥



Gillar du inte sånahär kommentarer, så är det bara att radera den eller något. TACK på förhand och ha en fin kväll! KRAM

2010-07-29 @ 16:55:16
URL: http://kaptenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0