30 Juli 13:20

Heej!
nu har man nyss vaknat, och ätit frukost, blev en fräsch fralla! När man satt ute på terrassen så började de ösregna! då käkade jag upp min fralla fort. sen så skulle jag rnga sara men då hitta jag inte min mobil så jag ringer den från hemtelefonen, och så hör jag att den är i soffan , hur tusan lyckas man med att få sin mobil ligga I soffan? ah så jag fick lyfta upp alla dyner då hita jag den, så såg jag att sara ringt dåra :P så jag ringde upp henne.Då skulle hon egentligen komma till mig men hon vill inte cykla i regnet så vi ska vänta på att hennes mammi ska komma hem , sen blire att vara med sara hela dagen idag o natten;) ! Vi ska ta kort det säger jag bara, jag har så himla lite bilder, så bilder måste tas ! Jaa har inte såmkt mer att säga ska sitta vid datan tills sara kommer :) !!
och juste dagens fråga ;)
vilken färg på mattan skulle passa till ett rum där det är mkt svart och vitt?





/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0