intressearde av kvalité vård och make-up?

vilket himla oväder det är nu! går ju inte att göra nånting! jag har iaf pysslat här hemma med datorer o ljud o tv ah massa saker:P ! nyss ätit en god middag, min bror har börjat sälja produkter jätte bra , det är typ nån sån här deluxe grtej. asså om man inte har kontakt med nån som säljer dom så får man inte tag på dom, finns liksom ingen hemsida för de. så om ni vill ha rikig kvalité grejer som typ nagelvård, make-up, hårvård , bantnings grejs, parfymer så bara att kontakta mig ;) så snackar jag med min broder ;) ! själv ska jag köpa en nagelförstärkare, schabloner för fransk manikyr, och hårspray ;) ! men ska ju självklart köpa smink o grejer också när mitt har tagit slut;) !
Ah hoppas ni blev intresserade! :)

Kommentarer
Postat av: NiKaY

Det är rätt syrran;D skylta med LR nu:D om ni inte orkar vänta på att min syster ska ta kontakt med mig ring gärna själv på 0722218828 :D



tackohej-leverpastej:D

2010-07-29 @ 22:04:59
Postat av: Alexandra!

Tjoo, hur är allt med dig? :)

2010-07-29 @ 23:08:45
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0