Fortsätter!

OKej, jah harbestämt föra tt fortsätta blogga :) det kmr komma as många bilder o videoklipp från usa och midsommar :D !
Kmr bli fett kul, idag har jag faktist ridit :) red ygge en häst i saras stall, red ut med sara också. Fett fint väder ahre vart solat resten avd agen tills nu, nu lyssnar jag på musik och sjunger med såklart ;)
Imorn ska jag bygga förmodligen måla också;) !  elr så ska ja sola beror på vädret, på torsdag då ska jag bygga!;) sen på fredag drar vi till furunäs :) och firar midsommar :D ! <3
sen sover vi där till lördagen, sen på söndag! dåå! då drar viii! :D:D:D:D !! fett överlycklig ! kmr ha ett tillfälligt nr som jag kmr skriva till dom jag vill ska numret ;) men hare så bra så länge då för de ska jag :D !
FETT GAMMAL BILD ALLTSÅ! <3
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0