soft!

HeejHej!
Idag har man vaknat upp brevid två små bruds! sara och johana, jag o johanna var jätte flum på nattn typ vid tre ahah, sara ba: asså ni kmr vara jätte trötta imorn, så jag tkr ni ska sova? hon var lite små tjurig :P för att vi höll henne uppe!  ah men sen tillslut somna jag och johanna haahha :) då på morgonen så åkte johanna hem direkt för hon skulle vara med ida, och jag o sara åt frukost sen cyklade sara till hanna direkt efter, och nu så har jag slappat hela dagen tagit en dusch också, egentligen så skulle de bli fest ikv, men en del balla ur och ah tog inte tag i det riktigt så, sen så ringer hanna o sara och frågar om jag ska med på bio sen typ la dom på? sen ringde jag upp nehe då skulle vi inte på bio helt plötsligt? ah så nu sitter jag här o myser med rocky :) blir att städa lite snart :)
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0