Bloggar här igen :)

HeejHej <3
Jag har ju haft en annan blogg men börjar blogga här igen ist den här är mkt bättre, Idag har jag vart i skolan hah spanska lektionen var fett kul med sara , efter skolan hängde jag med henne hem hon var lite dum mot sin borsa haha men hon ville ha ett tuggummi som ni ser på videon här nere. just nu står sara o kör rock´n roll ! hon dansar till vill ha dig hahah, med en yogaboll. Vi sHeejHej <3Hee
HeejHejj!
Jag har ju haft en annan blogg men börjar blogga här igen ist den här är mkt bättre, Idag har jag vart i skolan hah spanska lektionen var fett kul med sara , efter skolan hängde jag med henne hem hon var lite dum mot sin borsa haha men hon ville ha ett tuggummi som ni ser på videon här nere. just nu står sara o kör rock´n roll ! hon dansar till vill ha dig hahah, med en yogaboll. Vi ska snart göra engelska läxan snart "de ante mig" hahaha!
Ps sara hälsar: long last lorry! kön
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0