Åsikt! läs!

Heeej!
det är en grej jag verkligen stört mig på, ni vet sånna här discon fjortisar går på? typ folkets,talangen, nordic ah sånna där. Jag tycker dom har ett sånt jäkla konstigt system? asså man går dit o dansar med sina vänner då ska de vara killar som kommer upp bakom och dansar vf kan dom inte komma fram ansikte mot ansikte o dansa? är dom så fega erl? och då när kille är bakom en då ska man vända på sig, o sen börjar mans trula med den? liksom det är inte så de ska vara på ett disco, ett disco ska vara kul! inte nån jäkla horsal där man går run to pussar på alla, asså så trött på sånna grejer, o sen sånt här med ett förhållande? folk som är mellan 12-15 år vet itne vad ett riktigt förhållande är? asså man träffar en kille på stan har allämnt kul, sen efter två ggr man träffas då är man tsm? man känner ju för fan inte killen ens? ett riktigt förhållande bärjar åtminstonde när man känt o träffat killen i minst 2månader, asså efeter vecka funkar inte? stör mig på sånt jäkligt mkt! Ni får gärna kommentera ifall ni har något att säg till om, för det här är min åsikt, och det är ju såhär? iaf dom jag vet som haft6 förhållanden och på sånna discon jag gått på, men nu har jag ju slutat gå på discon elr sluta flör ett år sen, men ändå asså så himla trött på sånt där! Särskilt de där m,ed förhållanden, asså man kna inte älska någon efeter en vecka o bli helt förkrossad när det tar slut efter några dar? det funkar inte så, så alla som håller på o playar rutn bland massa killar, asså växupp? fatta att det är inget äkta förhållande ni älskar inte varandra o känner liksom inte ens varandra?
skänt att få de ur mig iaf! nu ska jag äta mat, återkommer ikv, elr imorn <3
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0