Everything

Heej!


kändes som att det var ett ta sen jag verkligen skrev nånting xD!
Jag avr ju i åsbro i helgen då, slutade inte sådär jätte bra, mådde asdåligt-.-

Idag så har jag färgat håret på linn! :) hoppas de blir bra, hon skickar en bild snart xd
håller tummarna! (Y)

JAg funderar på att skaffa löshår, så att håret liksom blir tjockare på någe vis:P askul att leka med håret då också xD

Själv ska jag blondera de ännu mer! på onsdag-.- asså vill liksom inte men ändå gör jag de? fattar inte hur jag tänker!

JAg är också lite sugen på att göra sånnadär outfits igen xD var ju askul! xD
men vet inte vad jag ska vara xD har ju vart det mesta :P

I helgen blire iaf sälen med linn :D ! ska bli askul! kmr komma typ hundra bilder xD! haha!LÄngtar verkligen dit!
Ja sen händer de väl inte så mkt än:) ! om några veckor drar man till sviten i sthlm ;) !




vill få till den blonda :( men mitt hår pallar inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0