Live your life

Sitter här o har värsta ångesten! ;S
Ska jag vara brunhårig elr blond ;O ! asså har stor lust att färga tillbaka, vf färgade jag blont!! ;O
elr jag aknske ska raka av allt hår o bärja från noll? ;S
Asså hjälp! vad ska jag göra!?
Sen en annan grej!
Nu från o med NU ska jag fan bärja ta vara på livet! se allting som positivt! Jag ska börja leva mitt liv, och ta saker som det kmr liksom!! Och om jag inte gör det nu så kmr jag se tillbaka och tänka fan gjorde du de inte för!!
från o med NU har jag noll problems i mitt liv !! :D
känner mig redan bättre xD
NU kmr det lite bilder från lite lyckliga stunder i mitt liv :) !
Pöss älskar mitt liv ! <3

Kommentarer
Postat av: anonymt

ja tycker du ska vara brunett! kram

2010-11-08 @ 22:54:30
Postat av: linnnnnnnnn

HAHAHAHHA ROCKY PÅ SISTA BILDEN !! han är sig lik ;D

2010-11-11 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0