Me <3 Shower !

Heej, asså måste bara säga en sak!


Jag älskar att... DUSCHA! för när jag duschar känns det som att jag är utomlands i nått varmt land o bara står och det är så himla härligt, asså jag kan bara stå i duschen en timme typ, så himla härligt att bara känna det varma vattnet åka igenom håret o sen ner mot kroppen. As härligt!!

asså vet att det låter helt konstigt men säkert fler som känner så, för asså känns verkligen som jag flyger iväg till nåt annat ställer, blir en annan person. Jätte härligt!! I love to shower!!

Har nyss tagit en dusch :P Oxch jsut idag vare verkligen såå det var därför jag kände att jag var tvungen att skriva ut det. Imorn blire plugg med sara! Pösss!!




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0