It´s feels like i´m destroyed inside

Idag så blir det spa kväll med tjejerna :) fast sara kanske inte får komma för hon vart sjuk och sådant. Men vi får väl hoppas på att hon får komma :) !
Imorn funderar jag på att dra in till marieberg och köpa mina skor :) Vill ha dom nu! Ikv ska jag nog beställa kläderna också! Så kul att beställa på internet för dom om några dar får man dom :) och då blir man så glad liksom yesss nu har kläderna kommit!
Asså äre bara jag och min data som inte kan andvända spotify? ;O står att jag måste installera om det, men när jag gör det så kommer det upp värsta error grejen ;O? nån som kan nåt om datorer får gärna hjälpa mig!
Sitter just nu på min gamla data för min bärbara har pajat totally! så det är en rätt gammal bild på mig där ja xD !
Idag så blir det spa kväll med tjejerna :) fast sara kanske inte får komma för hon vart sjuk och sådant. Men vi får väl hoppas på att hon får komma :) !
Imorn funderar jag på att dra in till marieberg och köpa mina skor :) Vill ha dom nu! Ikv ska jag nog beställa kläderna också! Så kul att beställa på internet för dom om några dar får man dom :) och då blir man så glad liksom yesss nu har kläderna kommit!
Asså äre bara jag och min data som inte kan andvända spotify? ;O står att jag måste installera om det, men när jag det så kommer det upp värsta error grejen ;O? nån som kan nåt om datorer får gärna hjälpa mig!
Sitter just nu på min gamla data för min bärbara har pajat totally! så det är en rätt gammal bild på mig där ja xD !
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0