LIte smått o gått!

Heej, vet att jag inte bloggat på ett ta men har inte haft lust att starta datan för den är helt cp! och pappsen är i stockholm så han kan inte fixa de ;O ! så blir att vänta till han kmr hem! Idag så har jag damsugit ur min soffa, och då insåg jag att jag ska köpa en bärbar damsugare as bra ju ! då kan man ju damsuga i luften också? asbra! så ska väl göra det när pappa kmr hem också!

Funderar också på att börja på nån sport asså mitt liv börjar bli allt för tråkigt! så vill hitta på nåt men vet inte vad xD ! nåt ovanligt liksom! men ger bra träning ändå! får klura lite på det.

asså jag längtar tills jag flyttat hemifrån! för då har man ett helt hus för sig själv asså kan designa det som man själv vill och så, ahh längtar tills man har råd med ett egethem det ska inte bli allt för länge tills dess!

Men vi höress puuss !!

(gammal bild på när jag är blond)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0