Reetone

Idag så vare skolkort, jag har en feeling av att jag såg as tjurig ut xD men aja utseendet är inte allt ;) Jag funderar på att köpa sånna där reetone skor vill ju ha en fin rumpa xD haha sa jag precis efeter att jag sagt att utseendet inte är allt det låter ju bra och trovärdigt! Jag bara säger så nu ocskå ni kanse liksom inte ens tänkte på de och nu ska jag vara tyst om det här och snacka om skorna ist!

Ja, jag kanske drar in till stadium idag t.o. xD hoppas att pappi är villig att betala ! jag håller tummarna! Annara har jag inte gjort så mkt idag! ska nog ut o springa efter jag köpt skrona och om vi inte åker in så ska jag springa nu snart!





/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0